سبد خرید و سفارشات
برایت دعا میکنم خدا از تو بگیرد هر آنچه تو را از خدا میگیرد - دکتر شریعتی

گروه محصولات فروشگاه



دوره ها


به زودی

مديريت زمان
  دوره ها


زمان براي هيچ كس نه متوقف مي شود نه بر مي گردد ونه اضافه مي شود!

آیا شما هم به این فکر می‌کنید که کاش زمان بیشتری برای انجام کارهای‌تان داشتید؟ آیا به این فکر می‌کنید که کاش می‌توانستید وقت خود را صرف کارهای مفیدتری كنيد؟ آیا شما هم با کمبود وقت شدید مواجه هستید؟ حتما بارها آرزو كرده‌ايد طول روز بیشتر از 24 ساعت باشد! یکی از تکراری ترین حرف هایی که این روزها می‌شنویم عباراتی چون «وقت ندارم...»، « فرصت نکردم...» و از این قبیل جملات است. هر کدام از ما برای انجام امور ساده روزمره خود، با توجه به مسائلی چون ترافیک، دوری و پراکندگی مسیر ها و بسیاری مسائل که بعضا قابل پیش‌بینی هم نیست نیازمند برنامه ریزی و مدیریت زمان هستیم.

زمان یک سرمایه نامرئی است. برای برنامه ریزی در وقت با توجه به مفهوم ارزشی و به اصطلاح «فراطلایی» زمان باید به نکاتی اساسی چون از بین بردن عوامل مخرب زمان، تقسیم بندی و تفکیک زمان، هدف گذاری و اولویت بندی امور زندگی، سازماندهی فعالیت ها و برنامه های زندگی و عزم و اراده برای اجرای برنامه ها  توجه کرد. شناسایی آفت‌های تخریبی زمان، یک گام اساسی در راه مبارزه با آن به شمار می آید. برای شناسایی آفت‌های وقت، بررسی عملکرد روزانه یکی از راه های مناسب به شمار می آید که در این راستا، فرد می تواند با یادداشت عملکرد روزانه خود و تجزیه و تحلیل آن در طول روزها، هفته‌ها و ماه‌ها، اشکالات موجود را دریابد.

مدیریت زمان، مهارتی است که به شما کمک می‌کند تمام کارهای خود را سر وقت و به موقع انجام دهید و هیچ گاه دچار کمبود زمان نشوید. اما به دست آوردن این مهارت که فکر می‌کنم تک تک ما به شدت دنبال آن هستیم خیلی ساده نیست، اما با كمي تمرين، اراده و پشتكار مي توانيد كنترل همه امور را در دست بگيريد و نهايت استفاده را از زمان خود ببريد.

 

هزينه دوره:50000 ریال

گروه هدف دوره:عمومی

امكانات دوره: متن، فلش، صدا، پیش آزمون، پس آزمون، تکلیف 

فهرست مطالب دوره

 

ورود به دوره